قوانین و مقررات

آشنایی با قوانین سایت

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  فروشگاه شهر پمپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر می بایست تمامی قانون های مربوطه را رعایت کند.

انتخاب محصول

شما می توانید به عنوان یک مشتری و با انتخاب کالا در هر قسمت از سایت شهر پمپ

فروشگاه شهر پمپ با ساده تر کردن فرآیند انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد مدل ها به شما در قسمت دسته بندی ها کمک کرده است با راحت تر.

 

سلب مسئولیت حقوقی

بدینوسیله فروشنده صریحاً تمامی ضمانت نامه ها یا ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی از فروش یا تناسب اندام را برای یک هدف خاص رد می کند. این سلب مسئولیت توسط فروشنده به هیچ وجه بر شرایط ضمانت سازنده در صورت وجود تأثیر نمی گذارد. عنوان کالاهایی که در اینجا خریداری می شود توسط فروشنده حفظ می شود تا زمانی که کالاها توسط خریدار به طور کامل پرداخت می شود و در این زمان عنوان به خریدار می رسد. اگر کالاهایی که در اینجا خریداری می شوند به منظور صادرات خریداری می شوند ، خریدار باید قبل از ارسال به یک کشور خارجی ، اسناد صادراتی خاصی را از دولت فدرال دریافت کند. علاوه بر این ، ضمانت تولید کنندگان برای کالاهای صادراتی ممکن است متفاوت یا حتی باطل باشد. اگر سوالی دارید ، لطفاً استعلام کنید. هر مسئولیت و مسئولیت فقط مربوط به محصولات خریداری شده است.

قوانین و مقررات:

اصطلاحات اساسی

برای کلیه قیمت ها و محصولات ، ما به دلیل اشتباهات ، تغییر شرایط بازار ، قطع محصول یا خطاهای تایپی در تبلیغات ، این حق را برای خود ایجاد می کنیم. Allegro مسئول تغییرات قیمت تولید کننده نیست ، که ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی رخ دهد. تصاویر محصول در این وب سایت ممکن است دقیقاً کالایی را که دریافت می کنید منعکس نشود. تجدید نظر در طراحی و تغییرات رنگ ممکن است وجود داشته باشد.

لطفاً کلیه مواد و مستندات بسته بندی را در صورتی که تجهیزات شما باید سرویس و یا برگردانده شوند ، نگه دارید. قبل از بازگشت هر محصولی ، باید شماره مجاز بازپرداخت کالا (RMA) را بدست آورید. بدون بازده ، از هر نوع ، بدون شماره RMA پذیرفته می شود. لطفاً هنگام تماس با شماره RMA ، اطلاعات زیر را در اختیار داشته باشید: نام مشتری ، شماره فاکتور ، شماره سریال و ماهیت مشکل

حقوق و محدودیت ها

  1. حقوق و محدودیت ها
  2. اعضا حق دسترسی محدود به بخشی از دوره آنلاین متناسب با خرید را دارند.
  3. بخشی از دوره آنلاین متناسب با خرید تا زمانی که این دوره توسط شرکت نگهداری شود در دسترس کاربر خواهد بود ، که حداقل یک سال پس از خرید عضو خواهد بود.
  4. فیلم های موجود در دوره به صورت یک جریان ویدیویی تهیه شده و قابل بارگیری نیستند.
  5. با توافق برای اعطای چنین دسترسی ، شرکت خود را موظف به ادامه دوره یا حفظ آن به شکل فعلی خود نمی کند.